Kontakta oss

Vår målsättning är att ha en grym kundtjänst som finns för dig oavsett vad du behöver hjälp med. Du är därför välkommen att kontakta oss gällande allt från din order, produktinformation, beställning och allt däremellan. Vår kundtjänst är tillgänglig alla vardagar och garanterar dig att du får svar inom 24 timmar från att din förfrågan mottagits. För att det ska bli enklare att hjälpa dig ber vi dig att bifoga fakturanummer och kundnummer. Du når vår kundtjänst genom kontaktformuläret nedan. Du finner svar på många frågor under fliken Frågor och svar.

Frågor kring din faktura kontakta gärna Klarna direkt på info@klarna.se eller på klarna.com. Vill du däremot spåra ditt paket så kan du göra det via www.postnord.se med ditt kollinummer.

Kontaktformulär

Frågor & svar

Det blev fel på min beställning, vad ska jag göra?

Ja det är så lätthänt men ingen fara alls. Kontakta oss så snabbt som möjligt så ska vi nog kunna lösa det tillsammans. Du når oss genom vår kontaktformulär som du hittar under kontakta oss

Mitt paket är försenad eller har inte kommit ännu

Vi har ett samarbete med Postnord och rekommenderar dig som första steg att spåra ditt paket via de. Du är alltid välkommen att höra av dig till oss också genom vår kontaktformulär som du hittar under Kontakta oss

Hur reklamerar jag en produkt? Jag fick en skadad produkt

Ja du kan självklart reklamera en produkt du beställt. Läs gärna HÄR hur du ska göra.

Jag ångrar mitt köp/ kan jag avbeställa min order?

Ja du kan både ångra och avbeställa en order/produkt. Läs gärna här hur du går tillväga HÄR.

Jag kan inte se min bonus på mina sidor

Ja det kan bli struligt ibland med tekniken, därför ber vi dig att ta kontakt med oss så ska vi ta reda på vad som hänt. Du når oss genom vår kontaktformulär som du hittar under Kontakta oss